داستان پایان‌ناپذیر نوآوری‌های IBM

IBMبه‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو درزمینهIT همواره الگوی کسب‌وکارهای دیگر درزمینه های مختلف بوده است. Tech Giant در یک رویدادبرنامه خرید شرکت آلمانی ecx.io را آشکار کرد و این یعنی اضافه شدن سومین زیرمجموعه به این سازمان در کمتر از سه هفته.این معامله تعداد 200 طرح خلاقانه‌ی دیگر که مخصوص تجربه تعاملی(IX) است را ارائه خواهد داد. بخشی از این سرویس به پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ و تجزیه‌وتحلیل ترافیک اختصاص داده‌شده است.

علاوه بر این خرید و دو طرح برنامه‌ریزی‌شده‌ی Ammirati و Aperto، این شرکت قصد دارد 800 طراح دیگر را به کمپانی 000,10 هزارنفری خود اضافه کند. قبل از این نیز 1100 نفر متخصص در استخدام این شرکت بود؛بنابراین افزایش 1100 نفر متخصص طراحی تعداد قابل‌توجهی است.

پل پاپاس، مدیرکل IBM IX، در یک بیانیه گفت، تجربه‌ی مشتری یکی از اولویت‌های جدید در استراتژی مدرن تجارت به شمار می‌آید. به همراه متخصصان خلاق این شرکت، ما در طراحی مبتنی بر تجربه مشتری، بازاریابی دیجیتال و تجارت بهتر عمل خواهیم کرد.

ecx.io تجربه کار با سازمان‌هایی نظیر شرکت هواپیمایی اتریش، industrial coatings company Axalta، textiles supplier JAB Anstoetz، سازمان اًپک را دارد.

مت کندی، مدیر اروپایی شرکت IBM در مورد این شرکت می‌گوید: این مجموعه یکی از پیشروهای متخصص در نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های دیجیتال از شرکت‌های Adobe, Sitecore, and SAP hybris هست. قبل از این هم IBM IX یکی از شرکای ادوب بوده و طی یک توافق‌نامه‌ی جهانی که در ماه مارس به امضا رسید بر روی  Adobe Marketing Cloud متمرکز بودند.

با دو محصول آلمانی که این هفته معرفی شد، اکنون IBM IX حضوری پررنگ‌تر در انگلستان، فرانسه، اسپانیا، هلند، لهستان، جمهوری چک دارد. بنا به گفته‌ی کندی، اروپای شرقی درزمینه دیجیتال مارکتینگو نرم‌افزار تجربه مشتری، رشد سریعی دارد. برای مثال در ماه سپتامبر بانک Alior لهستان، طراحییک اپلیکیشن بانکداری موبایل را به شرکت اپل و آی بی ام سفارش داد که با این اپلیکیشن کارمندان بانک به سهولت می‌توانند با مشتریان خود در ارتباط باشند.

در دنیای رقابتی امروز نمی‌توان تأثیر دیجیتال مارکتینگ بر ارتقای کسب‌وکارها را نادیده گرفت. متخصصان از سال‌ها پیش روش‌های سنتی مشاوره ارتقا کسب‌وکار و روش‌های مدرن دیجیتال مارکتینگ را ادغام کرده اند. پس برای عقب نماندن از رقابت باید راهکارهای دیجیتال مارکتینگ خود را به‌طور پیوسته به‌روزرسانی کرد.