راهکارهای تأثیرگذار در فروش بیشتر

تقریباً تعداد بیش از 500000 شرکت در کل جهان وجود دارد که برای کسب‌وکارها خدمات بازاریابی ارائه می‌دهند. امروزه در دنیای سریع و رقابتی، این شرکت ها باید روی فروش تمرکز کنند، برای خود استراتژی داشته باشند و طبق متدهای روز عمل کنند. بسیاری از شرکت‌ها برای موفق شدن در رقابت، به بازاریابی دیجیتال و افزایش حضور در شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند. بازخورد از برنامه‌ای که برای یک مشتری اجرا می‌شود، کمک می کند منابع اطلاعاتی داخلی خود را مدیریت کنید، اما پیشنهاد ما این است که یک نگاه وسیع‌تر داشته باشد. شرکت‌ها باید بدانند که چگونه بر روی بازاریابی سرمایه‌گذاری کنند تا هم برای مشتریان فعلی و هم برای مشتریان آینده مفید واقع شود.

ارتباطات، شاهرگ بازاریابی

این نوع شرکت‌ها، بیش از هر کسب‌وکار دیگری مجبورند با صنایع مختلف، سهام‌داران و پروژه‌ها در ارتباط باشند. شما مجبورید به شرکت‌های جدیدالتأسیس و کم‌سابقه، سرویس‌های باارزش ارائه بدهید. با استفاده از اطلاعات در مورد افراد تأثیرگذار می‌توانید در مورد اینکه چه کسی برای هدف شما مهم است و موضوعاتی که می‌تواند راه حل مشکلات آنها باشد اطلاعاتی به دست آورید. همچنین می‌توانید به‌طور مداوم در محیط‌های جدید راجع به مشتریان خود شناخت پیداکرده و فروش‌های تلفنی خود را کاراتر کنید.

 

سرویس‌ها

پس از متقاعد کردن مشتری، شما می‌توانید نسخه اختصاصی خود از اطلاعات موجود از افراد تاثیر گذار در سطح شبکه‌های اجتماعی را برای مشتری مذکور بپیچید.

در این قسمت در مورد روش‌هایی که مشتریان ما برای ارائه خدمات به مخاطبین خودشان استفاده می‌کنند، صحبت می‌کنیم.

 

تشخیص و اعتبارسنجی افراد تأثیرگذار

رایان برتر، گروهی از افراد و شرکت‌های مرتبط را که در یک حیطه خاص فعالیت می‌کنند به‌راحتی پیدا می‌کند. بازاریابی باید قسمتی از کل استراتژی شبکه‌های اجتماعی در همه‌ی شرکت‌ها باشد. دوام آوردن در شلوغی کار سختی ست. افزایش ارتباط با افراد تأثیرگذار که طرز فکر مشابهی با شما دارند می‌تواند باعث رشد سریع و اجتناب از رکود شود؛ رایان برتر اولین قدم برای تحقق این هدف است.

 

ایجاد ارتباط با افراد تأثیرگذار

ممکن است برقراری ارتباط با افراد تأثیرگذار زمان‌بر باشد؛ اما شرکت‌ها با ارائه خدمات حول این ارتباطات می‌توانند باب گفت‌وگو با متخصصین بازاریابی را باز کنند. این کار می‌تواند با فالو کردن افراد تأثیرگذار در اینستاگرام، بازنشر محتوای این افراد و همچنین نمایش گفت‌وگوهای کلیدی‌شان در شبکه‌ی اجتماعی، برای مشتریانمان اتفاق بیفتد. اینستاگرام یکی از محدود کانال‌های اجتماعی است که مدیران و متخصصان می‌توانند به‌طور مستقیم با تعداد بسیار زیادی از افراد در ارتباط باشند. با ایجاد این فرصت برای مشتریان خود می‌توانید استراتژی کسب‌وکار و بازاریابی آن‌ها را تغییر دهید.